sobota, 25 maja 2013

   Jak przyjechałem do Holandii i podjąłem pierwszą pracę  na szklarni to miałem stawkę 7,71 euro na godzinę. Teraz dostaję 8,87 euro na godzinę. Dwukrotnie moja podwyżka wynagrodzenia była spowodowana jakością mojej pracy. W przepisach holenderskich wynagrodzenie musi być zwiększone dwukrotnie w ciągu roku. 1-go stycznia i 1-go lipca każdego roku. Te podwyżki są nie wielkie, ale są.
Trzeba też pamiętać o dodatkowym wynagrodzeniu za nadgodziny, nocki i.t.d. Trzeba przypinloać, czy wasze biura też podnoszą wynagrozenie za dodatkowe godziny. Dwa razy złapałem moje biuro na tym procederze. Zaglądajcie uważnie w swoje rozliczenia i nie dajcie waszym biurom na waszej pracy wzbogacić się.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

witam serdecznie. nazywam sie Krzysztof i mam 18 lat.
Jak mógłbym Ciebie prosic o pomoc w znalezieniu jakiejs pracy przy zbiorach lub innej to prosze cie odezwij sie na maila krzyssiek18@interia.pl
Mam doswiadczenie przy pracy fizycznej. prosze odezwij sie.