Rekrutacja pracowników to proces pozyskiwania nowych pracowników do organizacji. Polega na identyfikowaniu potrzeb kadrowych, tworzeniu ogłoszeń o pracę, zbieraniu aplikacji, przeprowadzaniu rozmów kwalifikacyjnych oraz selekcji i zatrudnianiu najlepszych kandydatów. Rekrutacja pracowników może odbywać się zarówno wewnętrznie, poprzez promocję pracowników już zatrudnionych, jak i zewnętrznie, poprzez poszukiwanie kandydatów spoza organizacji. Efektywna rekrutacja pracowników jest kluczowa dla sukcesu organizacji, ponieważ dobrze dobrani pracownicy przyczyniają się do osiągnięcia celów i wzrostu firmy.
1 komentarz:
Rekrutacja pracowników to proces pozyskiwania nowych pracowników do organizacji. Polega na identyfikowaniu potrzeb kadrowych, tworzeniu ogłoszeń o pracę, zbieraniu aplikacji, przeprowadzaniu rozmów kwalifikacyjnych oraz selekcji i zatrudnianiu najlepszych kandydatów. Rekrutacja pracowników może odbywać się zarówno wewnętrznie, poprzez promocję pracowników już zatrudnionych, jak i zewnętrznie, poprzez poszukiwanie kandydatów spoza organizacji. Efektywna rekrutacja pracowników jest kluczowa dla sukcesu organizacji, ponieważ dobrze dobrani pracownicy przyczyniają się do osiągnięcia celów i wzrostu firmy.
Prześlij komentarz